mandag den 2. september 2013

Uge 35

Hvilken uge - sikke et stramt program!
Mandag rejste Miriam og jeg ned til Henrik og Kirsten ved Lago Maggiore, og da den gode stemning startede med det samme, fik jeg ikke trænet mandag.
Tirsdag løb jeg 10 km med værterne og 6 km for mig selv - så var vi på bjergtur, hvor vi gik 700hm nedad - og endeligt svømmede Miriam og jeg 40 min i søen.
Onsdag løb jeg 11 km med indlagt 4x90sek+6x60sek+4x30sek
Torsdag løb jeg 11 km med Henrik og fik 20 min aquajog
Fredag var vi hjemme igen og jeg løb 13 km i 4:20 med min far med på cykel. Fredag aften og nat var vi til sommerfest.
Lørdag skulle vi tidligt til fætter-/kusinefest, hvor vi bl.a. spillede en del rundbold og fodbold.
Søndag kørte jeg til DMU i Århus. Da programmet var presset i weekenden (bl.a. pga. overnattende gæster) fik jeg ikke trænet.
Alt i alt blev det til 51 km løb og 9 alternative point.

DMU var en stor fornøjelse, selvom jeg kun var der søndag. Løverne gjorde det fantastisk og der var mange andre talenter som viste god form.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar