fredag den 12. juni 2015

Sommercup og sommertræning

Jeg ligger nok lige på kanten af om benene kan klare at blive friske fra dag til dag. Ind i mellem bliver det lidt for meget. Sådan havde jeg det mandag, så jeg tog en hel fridag og tirsdag sprang jeg også løbeturen over.
Tirsdag aften kørte vi Sommercup ved Uvelse. 5 omgange á 13 km på en ruten uden bakker. Jeg forsøgte at sætte mit præg på løbet, og var også alene afsted i nogle km, men folk var virkeligt nogle kyllinger og løbet blev aldrig særligt hårdt. Derfor kom vi hjem i samlet felt. Jeg lå i første række fra 1300m før mål til 300m før mål, men så kom det meste af feltet forbi og jeg blev kun nr. 28. Her er jeg helt til venstre:
Det blev til 94 km i alt.
Mens jeg cyklede var der Baneturnering i Bagsværd. Det var super fedt at læse Kerstis besked om alle de gode resultatet.

Onsdag cyklende jeg 41 km og løb 5 km.

Tordag løb jeg 5 km om morgenen og 12 km om aftenen, hvor vi løb 10x300m i skoven. Løberne havde været til stævne tirsdag eller onsdag og flere af dem skal også løbe i weekenden, så vi holdt en pause fra banen. Anna Møller er udtaget på 5000m på landsholdet til EM Hold, og det ændrer ved de planer vi havde lagt, så vi holdt et lille planlægningsmøde med hendes forældre. Frem mod U20-EM løber hun bl.a. i Göteborg til Världsungdomsspelan.
Vi har besluttet at Louise Rode ikke skal jagte U20-EM kvalifikation. I stedet for forsøger hun sig på forhindring. Første gang ved Ø-DMU på lørdag i næste uge.
Begge piger løber 3000m i Hvidovre på søndag.

Fredag cyklede jeg 70 km på 2t11min. Jeg checkede den rute vi skal køre i holdløbet i Sommercuppen på onsdag. Det bliver en stor udfordring. Jeg joggede også lige 6 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar