fredag den 20. november 2015

NM 10.000m til Allerød

Da DAF spurgte om Baneturneringen kunne finde en arrangør i Københavnsområdet, hvor NM og DM 10.000m kunne ligge sammen med en runde af Baneturneringen, sagde jeg straks ja.
Blovstrød Løverne kunne træde til, hvis ikke andre ville. Det har nemlig tidligere været svært at finde arrangør til NM 10.000m. Da jeg spurgte klubben om det var ok, at vi var back-up, svarede de "nej". Vi skulle meget hellere gå direkte efter at blive arrangører. Fedt med sådan en opbakning!
Torsdag var Kersti og jeg hos DAF i Brøndby for at talte med sportschef Piotr. Jeg mødtes også med direktøren Jakob Larsen. Vi blev hurtigt enige om betingelserne for NM og DM 10.000m og gav hinanden håndslag på at vi vil lave en fed løbedag på stadion. Jakob spurgte, om han måtte melde ud om det med det samme, og det sagde jeg ok til, så da jeg kom op i sommerhuset lå nyheden allerede på DAF's hjemeside.
I klubben er interessen enorm og kommunen bakker op. Jeg fik endda helt uopfordret en henvendelse fra en skoleleder, som synes vi skal lave noget for skolebørnene i ugen op til. Jeg tror det bliver rigtigt godt.

Inden jeg kørte til Brøndby trænede jeg i motionsrummet på arbejde. Jeg fik nemlig fri fra nattevagt om morgenen. Jeg kørte 20 min spinning og løb 7 km på bånd, hvoraf 2 km var i 3:50 tempo.
Fredag løb jeg 10 km i Rågeleje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar