fredag den 6. november 2015

Træning og nørderi

Tirsdag løb vi igen i skoven med pandelamper. Vi var omkring 25 løbere til træning. Programmet var 2x5 min, 2x3min og 2x2 min. Jeg løb med på det hele sammen med vores talent juniorpiger. I alt 13 km.
Louise var syg og måtte lunte hjem igen. Hun har sovet en masse og følte sig frisk igen allerede torsdag.

Jeg startede ugen med at cykle hjem fra arbejde mandag morgen efter en nattevagt.
For at bliver klar til tirsdagstræningen løb jeg ikke mandag. Jeg er godt tilfreds med at jeg fik 15 dage i træk efter skaden.

Onsdag joggede jeg kun 7 km.

Torsdag løb jeg 8 km i 4.05/4.10 tempo og kørte 40 min spinning.

Jeg har haft masser af ledige timer i denne uge, og har brugt dem på at lave budget i klubben, opdatere vores klubstatistik og så hjalp jeg statletik.dk med at lave alletiders Top 50 for 20 km.

Der kom også sjove spændende opgaver bl.a. om nye trailløbere i klubben og NM 10.000m.

Vi skal snart i gang med at få planlagt Baneturneingen 2016.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar