onsdag den 25. november 2015

Sikke en stemning

Der kom virkeligt meget sne i Allerød lørdag-søndag, og selvom det nu er tøvejr, er det ikke nemt at finde gode sikre steder at løbe. Det er meget tydeligt, at der bliver sparret på snerydning. 

Vi var igen mange til træning og trods regn og blæst var stemningen super god.
Vi løb 2x(10x1min med pause 30 sek.). Sæt pause 3 min. Det var et pas som virkede afskrækkende på løberne og vi måtte flere gange forklare hvordan det skulle gribes an. Efterfølgende var folk overraskede over hvor nemt det egentlig havde været. 
Kersti og jeg havde en masse at tale om, og da jeg stadig havde en træt ryg joggede jeg bare med rundt. Jeg fik dog 15 km i alt, da jeg løb til træning.  

Mandag blev det kun til 40 min spinning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar