mandag den 18. januar 2016

En meget travl periode

Det er sjældent der går over 2 uger mellem mine indlæg her på bloggen Men sådan er det når man har travlt. Her er noget af det tiden er gået med:
  • Jeg har været til møde med Blovstrød Løverne kasserer om justeringer af budgettet 2016.
  • Christian Jørn og jeg har mødtes om Baneturneringen 2016, og vi har skrevet et hav af mails.
  • Jeg har haft ansvaret for afviklingen af Øst Cross og Klubmesterskabet i Cross.
  • Christian Jørn og jeg var til møde med Steen Walter for at høre hans ideer om NM 10.000m og Baneturneringen.
  • Kersti og jeg har udtaget løbere til ECCC Cross i Tyrkiet til februar.
  • Jeg har organisteret overnatning og måltider for 33 Løver ved DM Cross weekenden.
  • Jeg har lavet en liste over alle de titler vi har vundet i 2015, så kommunen kan hædre dem.
Det næste der venter er afklaring af Anna´s kontrakt med DAF/TD, aftale med Team Allerød, møde om Skole OL, forberede tale til Allerød Nyt´s aften for store begivenheder i 2015 osv. osv.
Og så skal der tages fat på planlægningen af NM 10.000m.

Træningen kører lidt op og ned alt efter hvad læggen vil være med til. Jeg har dog klaret omkring 100 km tilsammen på de sidste 2 uger. Jeg løb selv med i klubmesterskabet i cross. Og det gik faktisk fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar