fredag den 22. januar 2016

Lige til kanten

Jeg løber lige til kanten føler jeg. Jeg laver de øvelser jeg skal. Og jeg har generelt rigtigt gode ben - bortset fra lægmusklerne som hele tiden har lyst til at gå i krampe.
Jeg er allerede oppe på 35 km i denne uge. Og jeg løb endda 5x1 km interval (eller tempoløb, for så hurtigt gik det heller ikke) i Spanien i onsdags. I morgen prøver jeg interval igen. 

Alt det andet jeg går og laver har også været lige til kanten i en periode. Jeg kan overkomme rigtigt meget og kan holde mange bolde i luften. Men jeg har igen erfaret, at hvis jeg har opgaver som jeg endnu ikke har styr på, så kan jeg ikke "parkere" dem. Så kører de i det ubevidste og forstyrer i den grad min nattesøvn. Så de sidste 2 dage, har jeg gjort rigtigt meget for at få løst de opgaver som jeg ikke kunne få ro for. Nu går det allerede meget bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar