fredag den 1. januar 2016

Det skulle jeg have gjort for længe siden

Mandag var jeg ved fyssen, for nu skal der ske noget med den dårlige læg. Hun interessede sig ikke særligt for selve lægmusklen, men søgte efter årsagen til at læggen smerter/kramper andre steder. Hun mente at det kan skyldes at mit ene fodled er meget mindre bevægeligt end det andet.
Jeg er ikke overbevist om at det er årsagen, men det føles så godt at have noget at arbejde med. Så nu giver jeg det et skud og laver de øvelser jeg fik med. 
Jeg har indtil nu løbet 3 ture på 5 km i denne uge. På den ene kom smerten efter 3,7 km. På de 2 andre var der ikke smerte, men kun er fornemmelse af at læggen bliver lidt stram.
Jeg har også cyklet 2 gode tur på MTB fra sommerhuset i Rågeleje. Først 1t40 min i Tisvilde Hegn og i dag en 2 timers tur i Valby Hegn og den nordlige del af Gribskov.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar