torsdag den 28. januar 2016

Spændt på DM weekend

I tirsdag var stort set alle DM Cross løberne til træning. Vi var næsten for mange til cykelstien :-) Stemningen og energien var i top. Vi løb 6, 8 eller 10 x ca. 520m på let kuperet asfaltsti.
Steffen Falch, Christoffer og Anna lå i front, men der var også god fart på Lea, Louise og de øvrige juniorpiger.
Jeg klarede selv alle 10 intervaller og sluttede stærkt af. Det var en hård belastning for baglåret.
Til gengæld er der slet ikke noget med læggen.

I dag løb jeg med ungdomsgruppen. Det var en rolig 12 km tur i skoven.

DM Cross weekenden var en stor succes for Blovstrød Løverne sidste år. I år stiller vi med det største hold, og det forpligter til at vinde nogle medaljer. Jeg er mest spændt på om vi kan vinde holdløbet for seniorkvinder på den lange cross om lørdagen. AGF er favoritter med Simon Glad og Maja Alm på toppen, men vores løbere er i form, så vi giver os ikke uden kamp. Sidste år havde vi 3 kvinder i top 6. Det tror jeg også vi får i år - især efter at Baumeister har meldt afbud.
Jeg hentede Kongepokalen hos DAF i dag og tager den og Bistrups pokal med til Esbjerg.

Søndagens stafet ser jeg mest som et sjovt indslag.

Jeg er selv på M45 hold med Laybourn og Thomas Jensen. Jeg håber kroppen kan klare 2 løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar