onsdag den 24. februar 2016

Fuld bønne til træningen

Thomas Laybourn havde inviteret os hjem til sin legendariske bønnegryde efter tirsdagstræningen. Det fik alle de Løver som bor i København til at komme til træning, så vi var endnu flere end normalt. Og derudover havde vi fint besøg af en gæsteløber og 2 flygtninge fra Sjælsmark var med til træningen for første gang. Så der skete meget spændende denne aften og der blev trænet rigtigt godt.
Vi løb i 2 hovedgrupper. Dem som kan løbe under 3:30 i snit på 1 km intervaller løb 6-7 x 1 km med start hver 5:00 min. Dvs. deres pause er mellem 1:30 og 2:00. Steffen Falch og Christoffer Vienberg var på træningslejr i Kenya d. 1/2 til 12/2. Steffen var flyvende, mens Christoffer stadig er lidt træt. Det begynder dog at vende for ham. Unge Gustav løb for første gang med i den hurtige gruppe, da han kun løb med på hveranden.
Jeg løb i anden gruppe, som var for os som løber 3:30-4:00 i snit. Vi løb 5-6 x1 km med start hver 5:30 min. Karoline Hardis, som havde en lille nedtur ved DM Cross og ECCC, viste rigtig god form og løb alle 6 mellem 3:30 og 3:32. Jeg holdt lidt igen og fik 3:35 i snit. I næste uge håber jeg det kommer til at gå nemmere.
Bønnespisningen var en kæmpe succes. Det var så hyggeligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar