lørdag den 27. februar 2016

Mellem levende og halvdød

Min egen evne til at løbe kører op og ned. Nogen gange tænker jeg, at jeg har løbet mit sidste løb og at løberlivet er slut. Men så er der perioder hvor der går fint, og hvor optimismen kommer tilbage. I disse perioder vil det kloge være at gå forsigtigt frem. Men min løbeglæde fodres især af de oplevelser hvor jeg virkeligt kan mærke at jeg lever.
Så i dag tog jeg en chance og lavede et af mine yndlingspas. Jeg løb 4x2km. Jeg holdt kun 90 sek pause og løb med overskud i 3:45 tempo, som jeg vurderer er mit aktuelle AT tempo. 16 km i alt.
Om eftermiddagen gik Miriam og jeg en tur på godt 10 km, så nu er jeg godt brugt.

Fredag var jeg på cyklen for første gang i år. Jeg kørte 80 min på MTB.

Torsdag stod jeg for vores fællestræning. Vi løb først en halv time i skoven. Efter stræk og sving gik vi i gang med løbeteknik. Jeg introducerede en serie, som jeg håber vi kan køre som en fast rutine.
Næste punkt var en masse stige-footwork. Det synes de unge er sjovt og det bringer energien frem.
Til sidst løb vi et par stigningsløb og så 5x200m ... og til allersidst afjog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar