lørdag den 20. februar 2016

God træning og en lang gåtur

Jeg havde lidt ondt i min achillessene mandag og tirsdag, så de 2 dage løb jeg kun 6 km roligt.
Onsdag var det væk. Jeg løb 9 km hvor tempoet var omkring 4:10 min/km på 6 af dem. Det er noget hurtigere end jeg ellers har løbet.
Torsdag startede jeg dagen med morgenjog på 6 km. Om eftermiddagen var jeg til klubtræning. Vi skulle have trænet på banen, men den var dækket af sne. Vi løb i stedet for i skoven. 14,2 km i alt. Undervejs lavede vi 2 stop. Et hvor vi lavede trappehop og et hvor vi løb 6 bakkespurter.

Fredag gik min kone Miriam og jeg fra Hundested til Rågeleje. Det er en fin tur. På den første tredjedel til Liseleje går man med gode udsigter, men selve stranden er ikke velegnet til travetur.
Fra Liseleje til Tisvilde kan man gå på stranden eller gennem plantagerne og det åbne Melby overdrev. Vi gik nogle km på stranden, men skiftede så til det mere faste underlag, for at nå hjem inden det blev mørkt. Efter Tisvilde går man gennem sommerhusområderne ved Holløselund og Vejby strand, inden man slutter af med Heatherhill og stranden ved Rågeleje.
Vi gik 29,2 km. Det tog 6 timer i alt - heraf 5t45min effektivt, da vi kun holdt 2 korte stop pga. kulden.

Lørdag var jeg igen til klubtræning. Det var elendigt vejr, så vi droppede igen banen. Vi lavede spring og hop på en god bakke og løb 3 x 3 bakkeløb på ca. 1 min pr. stk. 11,1 km i alt på træningen.

Søndag joggede jeg 40 min og dermed fik jeg 60 km på ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar