onsdag den 1. juni 2011

Mandag var jeg kun ude på 18 km/40 min cykling, for at give benene en chance for at komme sig. Jeg hentede det nye lækre ACK cykeltøj, og var forbi Martin og Steffens træning på banen.

Tirsdag formiddag løb jeg 9 km/38min i skoven.

Tirsdag aften var der Sommercup på Tyren ved Ganløse. Jeg havde oprindelig tænkt mig at satse på denne runde, da den har gode bakker. Men pga. den gode hårde træning på det sidste, burde jeg logisk set ikke være frisk nok. Det gik godt nok alligevel. Men efter en halv time væltede det ned med regn og det blev koldt, så det var fint nok "bare" at køre med feltet hjem. Sidste år blev jeg sat af halvvejs, som formen er meget bedre nu. Den gamle marathonløber, Bjarne Ajander, fik en flot 3. plads. Det må også snart være min tur til at prøve et udbrud. SommerCuppen var på 80 km med 37,8 km/t i snit. I alt 100 km /2t54min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar