tirsdag den 28. juni 2011

Uge 25

Jeg må støtte mig til min træningsdagbog for at overbevise mig selv om at jeg er i godt form. For det føles ikke sådan. Jeg havde det på samme måde på samme tid sidste år. Måske er det græspollen, som gør at kroppen ikke har overskud til at restituere. Lørdag løb jeg dog et okay pas i Kolding med intervaller rundt om Marienlundsøen. Der er 14xx meter rundt. Mange af 80er Kolding-løberne har næsten samme "PR" på 1500m som på en omgang om søen. Mit bedst pas nogenside er 3 stk på 4:23 i snit. Nu løb jeg 4:51 i snit, og det har jeg ikke gjort ret meget hurtigere de sidste år. Søndag løb jeg 5,5 km i Vejleådal for at hente bilen, da vi totalt havde undervurderet den gåtur vi var kommet ud på. Ugen gav i alt 28 km løb og 120 km cykling. I alt 59 point.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar