mandag den 6. juni 2011

Cykeltur i Harzen

Er hjemme igen efter 4 dejlige dage med drengene fra ACK i bakkerne i Harzen. Fantastisk godt cykelterræn og godt selskab. Vi var en stor "gruppe 1" (de hurtige) på 16 mand, og under Gordons ledelse gik det perfekt. Alle klarede sig imponerende godt, så spedningen på bakkerne ikke blev for stor.
Hver morgen løb jeg en lille tur i de fantastiske skove, inden vi skulle på landevejen. Jeg var mega træt den første dag på cyklen. Jeg havde sat nye bremseklodser på, og jeg troede seriøs at de hang på fælgen. Jeg kunne slet ikke komme i gang, og blev absolut sidst på den første stigning. Men herefter gik det bedre og bedre tur for tur, og jeg fandt min plads i hierarkiet som nr. 4-6 på bakkerne. Ajander, Gordon og Claus Ravn var for seje hver gang det gik opad. Jeg har ikke det ekstra overskud - endnu!
Torsdag:  98 km / 3t20min. Morgenløb 9 km/39:30
Fredag:   145 km / 5t20min. Morgenløb 9 km/38:30
Lørdag:   143 km / 5t14min. Morgenløb 7 km/33:30
Søndag:   75 km / 3t06 min.  Morgenløb 7 km/32:30
Søndag nåede vi lige Brocken/Bloksbjerg (1142moh) og Wurmberg (971moh), inden vi hastede ind i bussen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar