onsdag den 6. juli 2011

Halvårsstatus: Hvad nu du gamle?

De sidste 3 dage har jeg været på tur med familen i Lalandia. Vi fik spillet en del badminton og var nok lidt for vilde i badelandet. Jeg har tænkt meget over hvad der nu skal ske. Jeg er ikke tilfreds med det jeg har fået ud af den første halvdel af 2011. Der har været masser af dejlige ture med gode oplevelser, men ikke nogen gode resultater. Det var fair nok, at Rom marathon ikke gik så godt, for jeg havde jo ikke trænet nok pga. fodskaden. Og Helvede i Nord var rigtigt fint, men herefter kom 2 flop på halvmarathon ved Lillebælt og i Göteborg. På cyklen er jeg blevet meget bedre generelt. Jeg har bare ikke fået nogen resultater ud af det.
Der er ingen tvivl om at jeg har villet for meget, og ikke holdt pauser nok mellem de hårde udfordringer. Jeg vidste godt, at det højst sandsynligt ville gå sådan. Så jeg er ikke skuffet, men alligevel er jeg ærgelig, for det er jo sjovest, når man er flyvende.
Derfor vil jeg igen til at træne klogt og prioritere de vigtige konkurrencer. Spørgsmålet er så, hvad der skal være det næste store mål? Jeg ville rigtigt gerne slå vores 40 års klubrekord på 5000m (15.56,1), for 5000m har altid betydet noget særligt for mig. Men jeg tror ikke der er tid nok, til at nå den skarphed der skal til. Og måske når Thomas J at gøre den endnu bedre? Så det bliver nok en halvmarathon, jeg vil gå efter. En joker er marathon i November, hvis jeg får trænet godt de 3 uger vi er i USA i oktober.
Ved Lalandia løb jeg:
Mandag 7 km i 4:26
Tirsdag 10 km i 4:18
Onsdag 12 km i 4:20

Ingen kommentarer:

Send en kommentar