torsdag den 28. juli 2011

Vi lånte familien Permins dejlige sommerhus i Rågeleje søndag til torsdag, og havde nogle pragtfulde dage. Jeg skulle dog på nattevagt søndag-mandag, og nogen gange er energien bare lavere den næste dag. Så da jeg også gik og var nervøs for min fod, holdt jeg fri mandag.

Tirsdag morgen løb jeg langs stranden efter morgenbrød. 9 km / 39:30.
Tirsdag aften bød på 4 km opvarming i Heatherhill efterfulgt at 3x2 km interval på grusveje i sommerhus området. Tempo 3:40. Afjog 2 km.

Onsdag morgen joggede jeg på stranden. 8 km / 39:00
Om aftenen blev det til 11 km / 47 min. De 4 km i 3:50 tempo.

Torsdag blev lidt presset med mange gøremål. Og mit ene øje er mega irriteret pga. nogle insekter jeg fik i øjet onsdag aften. Så jeg var lidt blød ved mig selv og holdt fri.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar