søndag den 31. juli 2011

Jeg var meget i tvivl om hvor hård træning jeg skulle lave i dag. Jeg ville have jogget 20 km med Christian, men han blev stukket af en bi (en kæmpe motherf.....) på vores fredagstur, og var ikke klar til træning. Så jeg kom afsted alene og løb først 13 km med 4:15 i snit og herefter 9 km i 3:50 tempo med nogle korte jogge pauser undervejs. I alt fik jeg 24 km på 1t39min. Det var naturligvis ikke en nem tur, men jeg føler ikke det var ud over kanten. Bortset fra at jeg blev mega træt i ryggen til sidst.
Ellers går jeg og glædes ved de gode præstationer de unge løbere disker op med. Bubes 800m, Munkholm og Bueno på 1500m og Hannibal på 5000m. Det virker som om der kan brydes grænser igen. Det bliver spændende om Faurschou og måske andre kommer til at gøre det godt på marathon ved VM og i Berlin.
Og i Blovstrød Løverne har vi en del unge, som rører på sig. Martin Permin var sej og tog sturtpræmien i Rønne og fik et flot sammenhængende Etapeløb. Og vi har 9 mand med ved DM på 5000m på søndag på Østerbro!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar