tirsdag den 1. november 2011

Uge 43

Det var absolut en mærkelig uge med mærkelige ben og en skæv døgnrytme. Men jeg nåede næsten at få gode ben til lørdagens ræs, så det var godt. Søndag løb jeg 8 km i 4:30 og lavede coretræning + stræk. Jeg var i tvivl om lårmusklerne ville blive mere ømme op ad dagen. Det blev de! I alt fik jeg 57 km på ugen.

Den næste uge her startede med vildt ømme ben, så mandag løb jeg ikke. I stedet for tog jeg en let omgang på kondicykel og lidt styrke + stræk. I dag var jeg coach på vores tirsdagstræningen i klubben. Hvilken succes det er blevet! I mange år havde vi en super god tirsdagstræning ved lysløjpen i Holte. Men de sidste 5 år, kom der kun mænd og det blev færre og færre. Da vi for 2 år siden flyttede det til Allerød, var det både vemodigt og lidt usikkert hvad det ville blive til. Nu er vi 20 til de fleste træninger, og der er virkelig god stemning og træningsdisciplin. I dag løb vi enten 4x6 min eller 4x4 min. Jeg løb ca. 1,7 km på hver 6 min  = 3:30 tempo. Jeg prøvede at løbe så meget som muligt på græsset ved siden af cykelstien, for stængerne er stadig mærkede efter det lange nedløb i lørdagens cross. I alt 13,5 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar