mandag den 23. september 2013

Friløbet og uge 38

For kort tid siden var jeg helt ned motivationsmæssigt, fordi jeg havde ondt flere steder og var syg i en uge. Men den pause sygdommen betød, fik også givet mig ny lyst til at komme i gang igen og skaderne er aftaget.
Fedt at det kan vende så hurtigt :-)
I dag håbede jeg på en tid omkring 36 min og drømte om at slå Keld Johnsens M45 tid hos løverne på 35.27. Løbet gik fint. Og faktisk er det et løb hvor ruten lægger op til et internationalt løb, hvis man vil det. Jeg kom til at ligge alene efter 1,5 km og prøvede at få kontakt til Anna Holm gruppen (hun endte med 33.59!), men det gik ikke og folk kom op bagfra og jeg var lidt træt. Men de sidste 3 km kom jeg godt i gang igen, og havde 9 km skiltet ikke stået så håbløst (jeg havde 32.57 ) havde jeg måske kunnet finde det der skulle til for at nå drømmemålet. Nu blev det 35.33 og det er jeg trods alt super glad for. Men når man løber næsten 4.30 min fra 8 til 9 km og kun 2.36 fra 9 km til mål, tænker jeg at der er sjusket med placeringen af km-skilte :-)
Jeg havde en for MTB tur på halvanden time om aftenen, og endte på 42,5 km løb, 80 min svømning (12 point) og 5t50min cykling (52,5 point), så altså i alt 107 point for ugen. De 3 løbepas var alle med intensitet, så fint fint i forhold til de 3 sidste uger.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar