mandag den 30. september 2013

Uge 39

Torsdag skulle jeg forsøge at løbe en 800m på 2.22 eller hurtigere, for at forbedre min score i M45 års klassen i vores allround klubmesterskab. Det er faktisk ret svært for mig at skyde den fart :-) Da jeg lavede stigningsløb, kunne jeg mærke at den var helt gal med min ene lægmuskel. Det er helt sikkert en overbelastning fra de baneintervaller jeg lavede tirsdag i sidste uge. Jeg udgik efter 500m af løbet.

Fredag holdt jeg pause.

Lørdag cyklede jeg 47 km med 30,0 i snit.

Søndag vurdere jeg at min læg var kommet sig, så jeg tog til Salomon Trail Tour, for at prøve at være med, da jeg har hørt meget om de løb. Men ak allerede efter 1 km gjorde læggen så ondt, at jeg måtte trække mig.

Ugens total endte på 93 point for 28 km løb, 51 point for 5t40min cykling og 14 point for 1t34min svømning.
Jeg har blogget min træning i små 4 år nu, men min træning bliver mere og mere patetisk. Jeg har overvejet at stoppe med at blogge, men vil i stedet for begynde at skrive mere om ungdommen og eliten i Blovstrød Løverne samt om hvad der arbejdes med i DAF´s løbeudvalg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar