lørdag den 17. maj 2014

Fredag cyklede jeg en god tur med Hartlev- brødrene, Christian Jørn og deres ven Jakob. Efter nogle dages pause havde jeg rigtigt gode ben. Drengene kørte 50 km og sluttede så med is hos Madsens. Jeg skulle køre lidt mere, og efter 60 km kom jeg til Høsterkøbbakken (Åsebakken). Jeg kørte de 500m stigning 12 gange med fuld indsats. Det gav en del syre i lårene. Jeg fik i alt 90 km på 3t03min.

Lørdag joinede jeg Gran Fondo ruten ved Allerød og kørte de følgende 28 km af ruten, skar så en genvej og kørte de sidste 19 km af ruten til målet på Strandvejen. I alt fik jeg 83 km på 2t50 min.
Om aftenen joggede jeg 4,5 km fordi vejret var så godt, og jeg alligevel skulle en ekstra gang i bad efter en eftermiddag med havearbejde.

I morgen venter et hårdt cykleløb fra Roskilde. Jeg håber at benene ikke er helt brændt af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar