søndag den 18. maj 2014

Skjoldnæsholmløbet

Puh ha sikke en hård dag på kontoret. Jeg fik en rigtig lærestreg. Jeg stillede op med syre i lårene, og fik smæk lige fra starten af. Allerede efter 3 km måtte jeg slippe de bedste i min startgruppe. Min kollega Erik kom flot med og holdt til mål med 39,1 km/t i snit (hvis ruten kun er 141,5 km, som min GPS sagde. Er den 145 km havde han over 40 km/t i snit).
Efter nogle km fik vi etableret en gruppe på ca. 15 mand og vi kørte et tempo som passede mig fint. Efter 52 km blev vi indhentet af de stærkeste fra den gruppe som var starte 3 min efter os. Det pressede farten op, og flere gange var jeg lige ved at blive sat. Da vi kom ud til 95 km døede min lår fuldstædigt og jeg kunne ikke følge med mere. På det tidspunkt havde vi 35,7 km/t i snit. Resten af vejen hjem kørte jeg alene med kun godt 29 km/t i snit. Der var helt udsolgt. Dagens dosis blev 145 km på 4t20 min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar