fredag den 16. maj 2014

Onsdag var jeg sgu generelt bare træt - og det markante regnvejr gjorde ikke lysten til træningen større. Jeg var til møde om elitepakke med Løberen og Blovstrød Løvernes formand inden jeg kørte på nattevagt, hvor jeg møder kl. 16.00.

Torsdag skulle jeg først sove, og om eftermiddagen lavede jeg havearbejde med Miriam. Efter vi fik sommerhus halter det lidt med haven i Allerød, men den må vi hellere få sat skik på inden vi holder konfirmation næste søndag. Om aftenen var jeg til fællestræning i klubben. Vi løb par-stafetløb ved Gedemosen lige ved stadion. Vi løb 10 omgange på en rute som er ca.  570 km. Jeg løb lige under 2.00 pr. omgang og min makker, Sharif, løb lige under 1.45 pr. omgang. Jeg fik i alt 17,5 km på træningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar