tirsdag den 1. december 2015

Oppe på 60 km

Træningen i uge 48 fortsatte sådan:

Onsdag trænede jeg ikke. Jeg var til et foredag om idrætsskader. Det var ret kikset, da foredragsholder og publikum ikke var på bølgelængde.

Torsdag startede med 4 km morgenjog. Om aftenen løb jeg 11 km på bånd. Jeg løb 3 km i 3:50 tempo, 2 km i 3:45 og 1 km i 3:40 med 500m jog som pause.

Fredag løb jeg 10 km roligt.

Lørdag var det koldt, blæsende og regnvejr. Vi var alligevel en pæn flok til træning. Programmet var 5x1km. Jeg løb med på de 4 af intervallerne. Det var svært at løbe hurtigt. Laybourn gjorde det som den eneste overraskende godt. Jeg løb 3:38 til 3:35. I alt 14 km på træningen.

Søndag cyklede jeg 1 times MTB og joggede 6 km på bånd.

Det blev i alt til 60 km løb og 1t40min cykling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar