tirsdag den 1. marts 2016

Lad mig præsentere....

Christoffer Vienberg startede med at løbe hos os i 2008, da han var 14 år. Han løb 23.43 på 5 km i den sæson. Som det kører nu, kommer han under 16 min i den kommende sæson. Christoffer har haft sin del af udfordringer og modgang og haft alvorlige skader, men han fighter sig altid tilbage. Han har altid deltaget på vores træningslejre, og her har særligt Steffen Falch og Martin Permin været store støtter. Senest var Steffen og Christoffer sammen på træningslejr i Kenya.
I dag løb han en super flot serie på 6x1km med 3:07 i snit. Vi startedede hvert 5:30 minut, så CV fik i snit 2:23 i pause.
Anna Møller hang rigtigt godt på og var under 3:10 i snit.
Louise Rode og Karoline Hardis var igen mega seje.
Generelt må man bare sige, at løberne møder op i stort antal og gør det rigtigt godt.
Jeg kom selv ned på 3:28 i snit, hvilket var fedt i forhold til 3:35 i sidste uge.

Mandag løb jeg 1 time roligt i Rudeskov med Kasper Hartlev og Christoffer.
Kasper fortalte om duathlon på Malloca, hvor han fik en imponerende 10ende plads.

Søndag joggede jeg bare 5 km og fik dermed 61 km på ugen plus 12 point for MTB.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar