torsdag den 21. april 2011

Mere Nerja
Mandag var jeg træt om øm i den øverste del af lårene, så jeg holdt fri. Løveungernes træningslejr med 8 friske talenter ankom ved middagstid, og vi løb sammen om eftermiddagen. Men jeg løb hjem igen efter 6 km, fordi benene ikke var friske.
Tirsdag sprang jeg igen morgenpasset over, men om eftermiddagen fik jeg 10 km / 43 min rundt på stadion mens de unge trænede. De løb 8x400m. Josefine, Martin, Steffen, Sebastian, Nicholas og Pernille havde et rigtigt godt pas, mens Marie joggede og passede på sine knæ og Christoffer var syg.
Onsdag startede tidligt med en 14 km tur på 64 min. Alle drengene var med. Det er sgu svært at følge med Steffen i det humør :-) Vores bagage nåede i øvrigt frem tirsdag aften, så vi havde næste overvægt på flyveren hjem onsdag eftermiddag. De andre træner videre i Nerja til på mandag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar