onsdag den 27. november 2013

Copenhagen Marathon / Samarbejde med AAM

Jeg begynder at tro på, at jeg kan få gang i noget træning uden at min balle strammer for meget op, og dermed undgå at diverse kompensationer går ud over mit knæ. Derfor går jeg nu efter et godt resultat ved Copenhagen Marathon. Det bliver sjovt at løbe Marathon i Danmark, det har jeg ikke prøvet endnu. Da der er næsten et halv år til, kan jeg trappe op gradvist. Så nu begynder jeg at løbe hver dag og satser på 70-80-90-80-90-100 km de næste 6 uger, så jeg er klar til en god uge 3 på La Santa.
Vi er startet et formelt samarbejde med Allerød AM via deres træner Jesper Borrisholt. Selvom vi i udgangspunktet satser på forskellige områder inden for løb, og har forskellig tilgang til træning, har jeg store forventninger til at begge parter kan få noget godt ud af det.
Mandag løb jeg 8 km og havde ellers travlt med at følge AAM´s indetræning samt mødes med BLL´s bestyrelse. Ved AAM´s træning var endnu to seje 1968-fyre på sidelinjen, som de stolte fædre de er - Mads Unger Mikkelsen og Michael Krüger. Mads er en kanon flink fyr og en super sportsmand, og Krüger kender de fleste fra hans mange år som Tri-boss.
Tirsdag havde vi en god træning, hvor unge Jonas styrede vores koordinationstræning. Vi løb 6x1 km i min gruppe. Marie Mørch fra Allerød AM var med, og jeg havde mine dyster med hende og Louise Rode. Jeg fik 3.24 i snit (pause 1.36).
Onsdag var jeg til svømmetræning. Det var godt. Fokus var mest på teknik. Om aftenen løb jeg 7 min på bånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar