mandag den 18. november 2013

Uge 46

Det har været en god uge på alle fronter. Jeg kom lige over 100 point (svømning 8, MTB 10) og 82,5 km løb med 4 pas med kvalitet. Med min svage løbebaggrund, er det den sikre måde at blive skadet på, så nu passer jeg godt på benene.
Mandag: 16,5 km med Madsen. Vi afleverede Hartlev derhjemme efter 4 km, for han har sin første løbeskade efter et styrt, og må passe på. Han er en super klog løber og skal nok komme godt igennem det.
Tirsdag: 4x1 km igen og 14,5 km i alt. Emily har haft et dyk, men hun er på vej tilbage og gjorde det sgu godt, og var ikke meget over 3:30.
Onsdag:  Fed svømning. Helle Frederiksen, som eller kører sin karrierer i USA, er hjemme i 3 uger. Hun svømmer helt anderledes end fyrene. Om eftermiddagen 70 min MTB.
Torsdag: Klubtræning hvor jeg løb med O-løber jernmanden Andreas Mikkelsen Jensen. Vi løb i skoven med pandelamper. Jeg fik ham med på kompromis, så vi kun løb 4x8 min :-). Jeg løb 3.48 tempo. 16,5 km i alt.
Fredag:  Første båndløb i lang tid 7,5 km på 31 min.
Lørdag:  Konge cross stafet i Roskilde. Fedt arrangement. 6x1 km og kun 11 km i alt, da jeg også skulle hjælpe og snakke.
Søndag: Løb til AAM´s Kondiløb og vandt 10 km distancen med negativ split. Det var tredje motionløbs sejr i år ;-) 16,5 km i alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar