lørdag den 2. november 2013

Lille succesoplevelse

Torsdag var der panikstævne på stadion. Det var absolut sidste chance for at forbedre sine tider, og dermed stå stærkere i årets all-round klubmesterskab. Jeg lå forinden nr. 2 i M45 med 94 point og Lundgren havde 95 point. Jeg troede egentlig ikke, at der var muligt at forbedre sommerens tid i kulde, vind og mørke, men det gik forrygende. Jeg løb 2.21.2 på 800m med god hjælp fra Steffen, og da det var årsbedste med 4,5 sek fik jeg 2. bedste tid i M45 i år, og dermed ender jeg på 98 point ud af 100 - kun slået på 800m og 1500m af Mads Unger. Konkurrencen er kun sjov og ballade, men derfor er det ikke mindre vigtigt at vinde :-) Bagefter løb jeg en 5000m på ca. 18.10 med tempostigning 3.45 => 3.35.

Fredag var jeg til årets første spinning time.

Lørdag var jeg noget omkring i løbeverdenen. Først til crosssamling med Hechmanns gruppe ved Bagsværd sø. Desværre kom der ingen fra andre klubber. Jeg hilste bare på og løb med Them i 10 min inden jeg kørte til Kraftcentertræning på Østerbro. Her støttede jeg vores Alejandro og løb bl.a. med på opvarmningen sammen med Hari, Hyde, Laugesen m.fl.
Over middag lavede vi en ungdomstræning i Allerød, hvor der kun kom 4 seje piger. Vi var også 4 trænere, da Anna og Henrik har meldt sig under fanerne. Dejligt! Vi løb 1-3-5-4-3-2-1 min tempoløb på det blå MTB spor. Det var mudret og galt og skide sjovt. Til sidste løb vi 3x20 sek spurt på rigtig sti. Louise Rode har trænet godt på det sidste er er klar til en god præstation ved NM på Island på lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar