onsdag den 18. december 2013

Det går virkeligt godt nu. Jeg mærker næsten ikke noget til min skade i balle/ryg, så nu kan jeg løbe frit og naturligt.
Mandag løb jeg først forbi indetræningen, og talte lidt med Jesper fra AAM. Det er en god gruppe vi har fået samlet. Derefter løb jeg med motionshold 1. I alt 17 km.
Tirsdag havde vi fællestræning. Vi løb 6x1 km med start hver 5. min. Christian Jørn og Jonas løb flot. Jeg burde ikke løbe den slags intervaller, da det kan gå ud over opbygningen af mængde, men jeg skal jo være der for de unge. Jeg løb med Louise Rode og Marie Mørch. Marie pressede mig på alle 6, hvor vi fik 3.24 i snit. 14 km i alt.
Onsdag startede med svømning og derefter kørte jeg direkte til Rude Skov og løb med Christian Jørn og Steffen. Vi tog alle de bakker vi kom forbi. 13 km med dem og 16 km i alt. Om aftenen cyklende jeg 20 min og lavede lidt bevægelighedstræning.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar