onsdag den 1. januar 2014

2013

Mandag passede jeg igen på min fod, og kørte derfor kun 70 min spinning. Det blev dog ret hårdt - måske fordi jeg lod mig inspirere af Jens K. Maarup som sad lige ved siden af.

Tirsdag var jeg med til Axel Nielsens træning på crossbanen i Høvelte. Jeg løb første omgang á 2,6 km sammen med Jens Arne på 10.17 og anden omgang alene på 9.57 - og herefter forsatte jeg lidt, så jeg fik 7 km tempo i alt. Hele træningspasset blev på 23 km, da jeg løb til og fra træning.
Om eftermiddagen smuttede jeg lige 25 km på landevejscyklen.

Det har været et år præget at mine problemer med både balle/ryg og knæ, så der har været mange udsving.
Alt i alt fik jeg løbet 2900 km og derudover lavet 1640 point, så det ender på 4540 point, hvilket er stort set det samme som i 2012.
Succes var der ikke så meget af - det bedste løb var helt klar min 3000m på 9.34.19 i maj måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar