onsdag den 29. januar 2014

Change of Plans

Flyveledere er aktive folk, og mange på min arbejdsplads er i god form. Vi var f.eks. hurtigste hold om torsdagen ved DHL-stafetten for få år siden. Der er i forvejen en stor europæisk fodboldturnering "Controllers Cup" og en skikonkurrence "Golden Flightlevel". I år starter der et cykelprojekt op "Nordic Controllers Criterium", der som navnet angiver i første omgang er for de nordiske lande. Det bliver en blanding af sociale ture og seriøse løb med prolog, holdløb og et langt linieløb. Det er d. 11-13 juni ved Oslo. Da der er forventning om at jeg kan være med på vores førstehold, er jeg er bukket under for pres og har meldt mig til at deltage :-)

I erkendelse af at jeg er for gammel til at kunne flere ting på samme tid, dropper jeg at løbe marathon i København. Min plan er at løbe meget til og med DM 10.000 m d. 26. april, og herefter bruge maj på cykeltræning. Fra midten af juni er jeg løber igen, og vil gå efter en god halvmaraton og marathon til september+oktober.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar