onsdag den 18. februar 2015

3 gode træningsdage

Mandag
Løb en morgentur på 12 km med Kasper Hartlev og fik en god snak.
Senere cyklede jeg til arbejde i kulde og strid modvind. Det tog 87 min.

Tirsdag
Kl. 13.30 cyklede jeg hjem fra arbejde uden at træde for hårdt. Det var medvind så de 36 km blev klaret på 80 min.
Om aftenen løb vi 10 x ca. 530m interval på Ejnars Sti. Der var en super stemning. Thomas Jensens og Andreas MJ pressede Anna, mens Louise, Lea og Marie Mørch pressede hinanden og Karoline fulgte godt med dem. Christian Friis og jeg kunne ikke helt hænge på. Bag os var der mange af de unge talenter. 13 km i alt på træningen.  

Onsdag
Om morgenen 5 km på bånd
Kl. 13.30 cyklede jeg hjem fra arbejde. Ind i mellem kørte jeg hårdt på. Vinden skiftede så de 36 km tog igen 80 min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar