lørdag den 28. februar 2015

Spændt!

Det er ikke tit, at jeg som træner er så spændt før et løb, at det går ud over nattesøvnen. Men sådan har jeg det nu. Og det tager jeg som et godt tegn. Det er nok fordi jeg ved hvor hårdt vi har arbejdet, og hvor godt det er gået i forberedelserne. Ikke mindst for Karoline, som så brændende ønsker sig at vinde DM for hold, så den står på Europa Cup Cross næste vinter.

Min egen træning har hele ugen været præget af træthed og lidt ømhed. Jeg har løbet 50 km de sidste 5 dage, men har ikke løbet hårdt og har kun cyklet 2 timer.
Jeg burde måske droppe at løbe lang cross i dag, men gør det for holdet. Starter nok ekstra roligt ud.

Jeg talte med Christoffer Vienberg i går. Al hans træning er gået perfekt i 3 måneder, men efter træninglejren fik han et maveonde, som har sat ham ud af spillet hele februar. Hans drøm om en god Berlin Halvmaraton er væk. Nu kan han træne igen, og han sætter sig hurtigt nye mål. Han er en figther.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar