lørdag den 14. februar 2015

Det hårdeste pas denne vinter

Vores pigegruppe fungerer rigtigt godt. I dag trænede jeg med Anna, Louise, Karoline, Sarah og Mathilde. Vi løb på Karen Sofies Høj ved Allerød Sø, hvor der var DM lang cross i 2006. Dengang vandt løvinden Nina Christensen og Blovstrøds kvinder tog holdsejren.
I dag lavede vi et pas hvor pigerne viste DM form. Vi løb på en bakket runde på 700m. Først 2x1400m i alm. sko og så 3x700m i pigsko. På hver runde går de sidste godt 100m pænt opad. Anna var igen i sin egen liga, men Louise holdt godt på, og jeg kunne holde kontakten nogenlunde til Louise. De andre var ikke langt efter. Kersti joggede rundt og gav særlig opmærksomhed og ekstra udfordringer.
Hun mente, at det var det hårdeste pas vi har lavet i denne vinter.
Jeg måtte korte af afjogningen, da jeg skulle på arbejde. Jeg fik 14 km i alt. Pigerne fik nogle km mere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar