tirsdag den 7. april 2015

Banestart

I dag startede vi for alvor på banen. Om tirsdagen vil vi i den næste periode have fokus på Vo2max. Vi har valgt korte intervaller med kort pause frem for de klassiske iltoptagelsesintervaller af 2-5 min varighed med lign. pause. Det mener vi fungerer bedre i en blandet gruppe med mange unge.
I dag løb vi 10x400m med 40 sek pause. Løberne skulle løbe i deres aktuelle 3000m tempo +/- 1 sek pr. 400m. Altså ikke noget med at løbe max. De fleste lå dog lidt i den hurtige ende af spekteret.
Falch løb 67 i snit, Sharif 70, Anna og TJ 74, Christoffer og Louise 77. I alt var vi 20 ved træningen.

Min egen træning er kommet i gang igen:
Mandag løb jeg 5 km og cyklede 50 km på 1t40min
Tirsdag cyklede jeg 74 km på 2t34min. Ved opvamningen og afjog ved fællestræningen løb jeg 8 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar