fredag den 8. maj 2015

Det var så den tyr

Jeg talte kort med Niels Kim om løbeting. Vi har begge mega travlt, men som han sagde, så er det meget sjovere end at kede sig. Mandag-tirsdag var jeg til seminar i Fredensborg og onsdag-torsdag var jeg i Malmø til work shop med supervisorer fra flyveledelsen i Stockholm og Malmø. Derfor kunne jeg ikke nå at cykle de 3 første dage.

Mandag løb jeg kl. 6 i skoven i Allerød. 9 km med 2 km lige under 4:00 tempo.

Tirsdag var jeg til fællestræning. Ulrik Bohnsen, en tidligere sub 30min/10 km, var med for første gang. Vi løb 3x1,45 km plus 2x500m interval i skoven. 14 km i alt.

Onsdag løb jeg 5 km kl 6 inden vi tog til Malmø.

Torsdag løb jeg 6 km morgentur i Malmø.
Om aftenen skulle vi køre første runde i Sommercup. 6 omgange og i alt 73 km på Tyren ved Ganløse. Normalt er det min yndlingsrute, men da jeg var usikker på formen og da løbet blev kørt på en mærkværdig måde er jeg super glad for at det med hiv og sving lykkes at komme med første gruppe hjem og blive nr. 9 ud af 24 i spurten. 90 km i alt.

Fredag kørte jeg først 63 km med nogle kollegaer og på vej i sommerhuset løb jeg 6 km fra fiskebutikken til sommerhuset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar