tirsdag den 26. maj 2015

Nordic Controllers Criterium coming up

Mandag var jeg hos min far i Kolding. Jeg løb en morgentur på 9 km, hvor jeg kom rundt om Marielundssøen på 4.59.
Tirsdag joggede jeg de sædvanlige 5 km.

I morgen starter NCC med en ca. 5 km prolog på banen på den nedlagt flyvestation i Værløse.

Torsdag kører vi først en "rouleur" på små 80 km med en frokostpause i Vedbæk.
Og aftenen er der 40 km holdkørsel på Kalvebod Fælled på Amager. Vi er 4 pr. hold og med god vind bliver det en udfordring at køre på det helt åbne ved vandet.

Fredag slutter vi med linieløb på "Tyren" ved Ganløse. Jeg håber, at jeg kan udnytte min lille fordel ved at have kørt løb på ruten tidligere.

Sidste år var NCC ved Oslo. Der blev jeg nr. 5 ud af 22. I år bliver vi dobbelt så mange. Det bliver sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar