fredag den 22. maj 2015

Testning hos Hechmann


Onsdag fik jeg lavet en såkaldt aeroscan løbebåndstest hos Hechmann Sport i Charlottenlund. Min ven og klubkammerat Christian Jørn udførte testen, så vi fik også tid til en masse snak om træning og Baneturneringen.

Jeg løb 20 min i alt. Det startede på 9 km/t og hver 2. minut blev farten øget med 1 km/t indtil 18 km/t. Man løber med en maske som kan måle ens indånding og udånding.

Det var spændende at prøve. Jeg fik primært lavet testen for at lære noget. Hechmann´s træning og teorier er jo så meget i vælten lige nu. Selve resultatet af min test er ikke så vigtigt, men jeg er alligevel spændt på hvad den siger og om jeg kan få det til at passe med virkeligheden :-)

Jeg løb 12 km i alt.
Efter testen cyklede jeg en lille tur på 44 km for at inspicere ruten til torsdagens enkeltstart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar