søndag den 19. februar 2012

Lørdag skulle jeg bare have en rolig times løb. Jeg valgte at løbe i skoven, og det var kun med svineheld at jeg udgik at ryge på halen. 13 km i 4:40 og en omgang coretræning kom i bogen.

Søndag tog jeg til Allerød AM´s kondiløb. Alle de rolige km havde virket, og mine lægge var ikke så spændte og ømme mere. Jeg havde 4 par sko med. Træningssko, landevejsracere, mudderracere og isracere, for man kunne ikke vide om vi skulle i skoven eller på asfalt. Som jeg forventede blev det dog asfalten, så jeg fandt Lunar Racerne frem. Min plan var at få 20 km samlet og gennemføre 10 km løbet uden at presse for meget. Det gik perfekt.
10 km løbet gik i et jævnt tempo (3:35), og jeg havde overskud hele vejen. På første runde fulgtes vi 10 km løbere med de forreste 5 km løbere og på anden omgang hang jeg på i Mads Unger Mikkelsen´s tempo og løb lidt fra ham til sidst. Mads plejer at være en tough konkurrent, så det var positivt at tage denne lille sejr. Vi løb på en 4,65 km runde med 350m ekstra ud til målet (5 km). Da man havde glemt at give os 10 km-løbere de 350m ekstra 2 gange, løb vi kun 9,65 km (GPS). Min tid var 34:28. Opvarmingen var 5,5 km i 4:15 og afjog små 5 km i 4:30.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar