lørdag den 25. februar 2012

Torsdag var en speciel dag. Vi sagde farvel til Axel efter 31 år som formand. Han løb en omgang på stadion mens 3-400 løver klappede. Ved træningen bagefter joggede jeg bare og snakkede. Det blev til 10,5 km.
Generalforsamlingen var en vild omgang. Der var 200 deltagere og vi sluttede efter midnat! Det blev vedtaget at hæve kontingentet fra 350 kr. til 600 kr. for at kunne gøre meget mere. Eliten får fordoblet sit budget, så vi nu ikke kun har penge til alm. drift, men kan også støtte udviklingen af de bedste løbere.

Fredag løb jeg 11,5 km i 4:15 tempo i skoven. Jeg droppede aftenturen, da jeg blev lidt øm i lårene.

Lørdag var jeg på bånd sammen med Jakob Aner. Han løb en god 5`er under 17 min. Jeg løb 12 km med tempostigning 4:15 => 4:00. Igen droppede jeg mere træning pga. ømme lår.
Naviair, som jeg har arbejder hos, har rimeligt mange klubløbere ud over mig.
Jakob Aner, Guldborgsund, sub 34 min/10 km
Søren Kell Jensen, Sparta, sub 34 min/10 km
Jens Larsen, Trongaarden, ca. 38 min/10 km
Derudover har vi nogle stykker som løber omkring 18 min på 5 km. Vi vandt DHL-stafetten om torsdagen sidste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar