søndag den 18. marts 2012

Uge 11 - 14 træningspas

For første gang nogensiden har jeg lavet 14 regulære træningspas på en uge. 2 hver dag. 11 løbepas, 2 gange spinning og 1 cykeltur. Og det endda selvom jeg har haft 6 arbejdsdage og haft masser andet at se til med møder og børnefødselsdag. Torsdag var min eneste fridag og der kastede jeg mig over havearbejde.
Det blev til 122 km løb og 3t20min alternativ træning. Kvalitetspasset torsdag var godt og tempoløbet lørdag gik som det skulle, når der kun var 36 timer restitution efter intervallerne.
I næste uge er der DM 10 km, hvor jeg vil blive skuffet hvis jeg ikke kommer under 34 min og håber på guldben, så 33 min ikke vil være for langt væk. For at få de guldben, bliver næste uge som nem som muligt, og kun med interval tirsdag.

1 kommentar: