torsdag den 22. marts 2012

Øv, et af de trælse indlæg. Men da jeg startede med at blogge, var det også for at beskrive hvad man gør når der er modgang. Jeg synes det er ærgeligt, at nogen vælger at skrive hver dag når det går godt, men ikke et ord i ugevis når der er problemer.
Jeg er syg. Ikke alvorligt, men jeg er forkølet og havde ondt i halsen og hovedet i morges. Jeg tror dog på at jeg kommer over det til på søndag. Jeg glæder mig meget. Billedet øverst er fra sidste gang jeg var med til DM 10 km i Fælledparken. Jeg hørte at vi ikke skal nøjes med cykelstierne denne gang, men kommer ud på vejen :-)
Nul træning i går og i dag.

3 kommentarer:

  1. God bedring !! Du bliver klar til søndag :-D

    SvarSlet
  2. Kan du huske, hvordan det gik sidste gang du var sløj op til et løb? - du fik en ordentlig taper (;

    SvarSlet
  3. Op med humøret, sjæf! Du møder fuldt restitueret op til DM10 :-)

    SvarSlet