søndag den 22. april 2012

BT halvmarathon

Lavede masser af stræk og kulde/varme-behanding af ryggen, og gik så i seng kl. 20 i går. I morges løb jeg 5,5 km inden morgenmaden. Og igen masser af stræk og is. Det gjorde det meget bedre.
En god opvarmning på 4,5 km og så var jeg klar til start på BT halv. Det gik efter planen fra start med 3:35 på første km og 35:38 ved 10 km. Jeg var heldig, at der lige var en gruppe som passede, for der var kæmpe huller op til de næste. Efter 17 km gik jeg lidt ned, men kom alligevel okay i mål på 1.15.27.
Det er fedt, når man præsterer op til egne forventninger, uden at have en optimal dag. Højt bundniveau, ha ha :-) Normalt er jeg ret smadret i benene efter en halvmarathon, men i dag var uden problemer. 4 km afjog og i alt 35 km på dagen.
PS: Vandt spurten om sejren i min aldersklasse, men bliver listet som nr. 2 pga. nettotiden :-)

4 kommentarer:

  1. Flot løbet sjæf. Surt med optakten, men det vidner jo om god form. Jeg glæder mig til at trække dig til dit 5000m mål en dag til sommer.

    SvarSlet
  2. Godt løbet, Per. Det tegner godt. Håber, at du får styr på ryggen. Jeg vidste ikke, at du kunne spurte :-D

    SvarSlet
  3. Tak, drenge. Og Lasse vidste du heller ikke at humlebien kunne flyve :-)

    SvarSlet