søndag den 8. april 2012

I formiddags var det stadig lidt koldt, men mega flot med blå himmel og hav på nordkysten af Sjælland. Jeg løb resten at HiN ruten igennem. I går var jeg så stolt over, at jeg kunne følge med på kortet i alm. løbehastighed. Det kunne jeg også i dag, men ikke uden at ryge en tur på jorden. Så i morgen stiller jeg til start med sår på knæene.
Formiddag:   13 km i 4:40
Eftermiddag: 5 km / 20 min med 3 lange stigningsløb. Herefter godt med stræk lidt coretræning.

I bedste Paris-Roubaix tildeler jeg har brosten til de favoritter jeg har set på startlisten:
3 brosten: Michael Jeppesen
2 brosten: Frank Løvendahl, Henrik Skov Andersen
1 brosten: Andreas Groth, Per le Fevre
.......det bliver ikke nemt at blive nr 3, for der kommer nok også et par eftertilmeldinger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar