søndag den 12. august 2012

Fredag var jeg overraskende frisk, men jeg passede på og joggede kun 9 km.
For i weekenden var vi 12 seje Løver til Beach´n`Grill & OL Camp. Lørdagen startede med at jeg cyklede 40 km til Allerød sammen med min søn Joachim. Om eftermiddagen kørte jeg tilbage til sommerhuset og Campen begyndte. Vi løb fartleg i Heather Hill i fantastisk vejr. Det gik okay. Fik næsten 15 km på træningen, som vi sluttede af med en badetur.
Søndag løb vi langt til Tisvilde. Ca 27 km på 2:05 fik Thomas Jensen og jeg. De andre løb lidt kortere. Lea, Permin, Kasper og Steffen virker enormt stærke i øjeblikket. Der var nogen som fik en lidt for lang tur i dag, men sådan er camp - der skal brydes grænser. 80 km løb i denne uge med 3 gode pas.
Det bliver spændende om jeg kan få lidt fut i stængerne ved Baneturneringen på torsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar