søndag den 19. august 2012

Uge 31, 32 & 33

Fredag kørte vi til min familie i Kolding, så tidligt lørdag var jeg på 9 km joggetur rundt i den kære Marielund Skov.
Lørdag middag kørte vi hjem igen og om eftermiddagen cyklede jeg 35 bakkede km om Birkerød med 31,8 i snit.
I dag har vi været ved stranden hele dagen. Inden jeg lagde mig i sandet løb jeg en rigtig god tur i Tisvilde Hegn. Jeg var flyvende og slet ikke træt eller påvirket af varmen. Jeg stoler jo ikke på Nike GPS - den sagde 22 km i 4:25 - for jeg er sikker på, at jeg løb noget hurtigere og dermed noget længere. Sluttede ugen med 2 x 10 min svømning i det lune hav.
Uge 31 startede med motivationsbesvær. Så jeg fik kun 63 km uden intensitet og 5 point for alternativ træning. Jeg fik dog hul på langturene med en tur på 2timer7min
Uge 32 var god med 80 km og 12 point. Der var endnu en 2 times tur og 2 gange interval.
Uge 33 gav 90 km og 26 point. Intensiteten begrænser sig til 5000m konkurrencen i torsdags og den lange tur i dag var ikke rigtig lang, men dog noget hurtigere end de andre langture.
Situationen lige nu er god. Jeg har ikke ondt mere når jeg løber, og jeg har meget lyst til at træne og til at støtte de hurtige løbere i klubben. Jeg ville ønske der var en god træningsuge mere før DM halv, men det bliver nok godt alligevel.
Det nemlig fedt at opleve de unge have succes. Både dem fra klubben, men også de absolut bedste danske løbere. Der er engagement derude. Flere vil bryde igennem internationalt de næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar