søndag den 5. august 2012

Jeg løb alligevel ikke intervaller i går. Jeg har haft svært ved at motivere mig til at løbe langt, og det var grunden til at jeg ikke kunne tage mig sammen i starten af ugen. Men i dag besluttede jeg mig så for at få noget godt ud af ugen alligevel og kom ud af døren. Det blev ikke nemmere af at jeg faldt på asfalten og slog hul på knæet og i hænderne efter 3 km. Men jeg kom videre og det blev til 27km i ca. 4:40 tempo. Udholdenheden er god, for fysisk var det ikke hårdt.

2 kommentarer:

  1. Kasper Laumann Hartlev5. august 2012 kl. 20.58

    27 km med styrt og begrænset motivation - stærkt arbejde! :-)

    SvarSlet
  2. Tak for ros Kasper. Selvom jeg måske har løbet over 100.000 km kan selv en lille 2 timers i nogen perioder være svær at overskue. Der er derfor god løbe kammerater er guld værd. Hvad med weekenden, har du set min sms?

    SvarSlet