onsdag den 29. august 2012

Puh ha, nu kan jeg godt mærke at der er kommet mere gang i kvalitetstræning og konkurrencer, efter at jeg er holdt op med at have problemer med ryggen. Jeg har løbet en del km i den superfede Lunarspider.
Mandag havde jeg meget stive lægge, og joggede kun 20 min inden vi lavede 100m og 400m test med de unge på stadion. Jeg fik også 40 min cykling.

Tirsdag kæmpede jeg lidt med den højre læg og lidt let smerte i højre fodled. Jeg tror det går væk af sig selv de næste dage, men må være meget opmærksom. De 3 DHL ture torsdag virker lige nu for risikabelt.
Da vi havde varmet op i går, var al ømhed væk, så jeg løb forsigtigt med på programmet som var 2x1km + 4x0,5 km i skoven. I alt godt 12 km på træningen. Lasse er på ren duracell og de unge piger Emily og Karoline begynder at dyste med de mere erfarne piger.    

Nu nærmer vi os DM halv og dermed udtagelse til VM halv og forhåndsudtagelse af løbere til EMX. Det er meget sjovt, at få overblik over hvem der satser på de forskellige konkurrencer. DM halv bliver virkeligt spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar